torsdag 4 juni 2009

Aha! HA HA... ha!

Inlägg, det är dags för inlägg.. Igen! Javisst, som det ante mig föll en viss nivå av prestationsångest över mig efter ett tag, då jag fick slut på saker att reta mig på. För det var nämligen det allting handlade om från första början. Vi sitter hemma hos oss och krubbelibubbar:
Daniel: "Du läser väl en del bloggar, eller hur Mackan?"
Jag: "Ja, men inte så många, det är inte så att jag har Finest som bokmärke direkt..."
Helena: "Bloggar är ungefär det töntigaste jag kan komma på!"
Daniel: "Varför då?"
Helena: "Jag är inte ett dugg intresserad av att höra vad folk äter till frukost liksom"
Jag: "Ja, nu är det väl lite mer än så..."
Helena: "Jag tycker fortfarande att det är meningslöst"
Daniel: "Jag skulle kunna tänka mig att läsa Pete Dohertys blogg, om han har en vill säga"
Jag: "Bara för det skall jag börja blogga, så att jag kan reta upp dig (Helena)"
Daniel: "Ja fan Mackan, DU borde blogga, du har ju massa intressanta saker att säga!"
Helena: (skratt)
Jag: "Tror du det?"
Daniel: Javisst! Du kommer ju alltid med roliga iakttagelser å sånt där.."

Och det var så det började. Dagen efter, med min käre väns uppmuntrande ord fortfarande friskt klingande i mitt huvud stod jag på 76:ans buss och var morgonirriterad. Sen var det inte så mycket mer att orda om.
Bra respons fick jag åxå, men sedan tog det likson slut... Jag hittade baske mig ingenting att reta upp mig på, sen sov jag lite, och sen var det borta... 
MEN nu tänker jag i fortsättningen göra totalt meningslösa uppdateringar och iaktagelser! Inte för att jag är "bra" på det, inte för att jag måste. Men för att jag kan!

Som, just nu, kan jag informera om att jag sitter och försöker komma på ett fränt sätt för en ros att uppenbara sig på en vägg. Just så, det ligger nämligen till så att den första musikvideon med ert nya favvo-band PineappleSue (www.pineapplesue.com) är på väg att bli verklighet =)
PEACE på er!!
(nu gjorde jag en smiley åxå, bara för att jag kan! In your face prepubertala motståndare=)

1 kommentar:

Karin sa...

Brabrabrabrabrabrabrabra :) :) :)