söndag 7 juni 2009

Nej!

Att flytta runt era varor i butiken med jämna mellanrum, ger INTE intrycket av en fräsch och modern/nyskapande butik. Det är bara förvirrande och fruktansvärt irriterande!
Igår gav jag 45 sekunder av mitt liv till ICA, eftersom jag verkligen inte kunde lokalisera kalkonen... 45 sekunder, som jag aldrig kommer att få tillbaka, hur många gånger än ICA-Stig kommer hem och grillar med mig. Eller var det Markoolio..? Vem tusan var det som skulle komma hem till en och grilla om man vann en tävling, nästan säker på att den hölls i någon stor livsmedelskedja.
Klura på det i 45 sekunder ni!

2 kommentarer:

Karin sa...

Jag klurar i 45 sekunder över ifall du inte har blivit lite mer farbroraktig sen vi sågs sist. Oja sig över placeringen på varor på ica...hmm. Har det något med det kommande faderskapet att göra? Hmmm, nej, efter 45 sekunders klurande har jag kommit fram till att du nog alltid har varit så där.

Marquis Triksson sa...

Förbaskade ungdomar! Allt är deras fel... "Nytänkande", bah!